Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

ολ γιου νιντ

Ανθρωποπρέπεια. Αυτή είναι η 
αλήθεια του ανθρώπου.[…] Ο άνθρωπος 
ζει ανθρωποπρεπώς, ο άνθρωπος πεθαίνει 
ανθρωποπρεπώς. Ανθρωποπρεπέστατα. 
Τίποτα άλλο. 

Δημήτρης Δημητριάδης - Λήθη 




Ράγισα, από τις διαστολές
των άυλων καθησυχασμών,
από δείκτες ρολογιών,

απο’κείνο που κάτω
απ΄τον ώμο μου παλλόταν
και σ’έσφιγγα, να μην πηδήσει
η καρδιά μου
έξω από το στήθος μου

Να’τανε, λες, που, μπορώ
να σου πω πως σ’αγαπάω
χωρίς να ντρέπομαι την ανθρωπότητα

να’ταν το κλάσμα των
πεπερασμένων μου ωρών,
που τις είπα δικές σου

να’ταν ο απόηχος του «κρακ»
που ακούω στο στέρνο μου
όταν ξεκλειδώνω
την πόρτα του σπιτιού μου

ή κάποια αλήθεια
γεμάτη ανθρωποπρέπεια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θέσεις εργασίας

Προσκύνα τον. Κατάγεται από γενιά ληστών Οι πρόγονοί του σαπίζουν στα μάρμαρα κι ο νεροχύτης σου είναι τσίγκινος, μαλάκα  Λοιπόν, αν θέλουμε...